2

Sisältö merkitsee somessa kaikkea

20.9.2023
Tavoite: vahvistaa brändiä ja tavoittaa yrityksen kohderyhmät

Tavoitteemme oli ensi hetkestä asti selvä: luoda Keymetin sosiaalisen median kanaville vahva läsnäolo. Yrityksen läsnäolo sosiaalisessa mediassa oli alun perin varsin vaatimaton, mutta strategisen markkinoinnin ja innovatiivisen sisällön avulla olemme auttaneet Keymetiä saavuttamaan vahvan toimijuuden sosiaalisessa mediassa, vahvistamaan paikallista tunnettuuttaan ja tavoittamaan kohderyhmänsä sekä tulevat työntekijät.
 
- Ennen kuin aloitimme yhteistyön Someonen kanssa, meillä oli vain Instagram, jota päivitimme todella harvoin. Nyt meillä on paljon toimintaa eri kanavilla, ja kiitos Someonen toteuttaman strategisen lähestymistavan, monet paikalliset ovat nyt tulleet tietoisiksi meistä, sanoo Jenni Svenfelt, Keymetin laatu- ja toimitusketjupäällikkö.
 

Yhteistyön virstanpylväät ja projektit

Yhteistyön tärkeä virstanpylväs oli Keymetin uusien verkkosivujen päivitys. Yritys tarvitsi nykyaikaiset nettisivut, jotka näyttäisivät Keymetin oikeassa valossa: pohjalaisen modernin, innovatiivisen ja kasvavan yritykse, joka räätälöityjen metallikomponenttien valmistajana lukeutuu alansa kärkitoimijoihin.
 
Uudistimme Keymetin verkkosivut ottaen uusia kuvia heidän tiloistaan ​​ja henkilökunnastaan ​​sekä kirjoittaen uusia SEO-optimoituja tekstejä ruotsiksi, suomeksi ja englanniksi. Lopputuloksena oli vaikuttava ja informatiivinen verkkosivusto, joka heijastaa Keymetin innovatiivisuutta, antaa syvemmän käsityksen yrityksen osaamisesta ja välittää yrityksen arvot laajemmalle yleisölle.


 
Yhteistyössämme Keymetin kanssa olemme
- Luoneet ja pitäneet yllä sosiaalisen median kanavia
- Toteuttaneet täysin uutta sisältöä Keymetin verkkosivuille
- Aloittaneet rekrytointikampanjat
- Luoneet hallittuja Google Ads -kampanjoita
- Tehneet arkistovalokuvausta
- Kirjoittaneet SEO-optimoituja verkkosivutekstejä
- Luoneet kuva- ja videosisältöä sosiaaliseen mediaan
- Kirjoittaneet lehdistötiedotteita
- Luoneet yritysesityksiä
- Keskittyneet työnantajabrändiin
 
Sisältö merkitsee somessa kaikkea
Digitaalisessa maailmassa, jossa sisältö on kaikki kaikessa, kiinnostavan sisällön luominen on ollut keskeisessä roolissa auttaessamme Keymetia tavoittamaan kohdeyleisönsä.
 
- Someonen luoma sisältö on ollut huippuhienoa: he ymmärtävät yritystämme ja tarpeitamme ja auttavat meitä välittämään viestimme eri kanavillamme. Sisällön korkea taso on paitsi vahvistanut brändiämme, ollut myös tärkeässä roolissa rekrytointityössämme, Jenni Svenfelt sanoo.
 
Yhteistyömme Keymetin kanssa on johtanut konkreettisiin tuloksiin – se on parantanut sitoutumista sekä Keymetin paikallista tunnettuutta ja auttanut meitä onnistumaan paremmin rekrytointikampanjoissa. Emme ole mikä tahansa markkinointitoimisto: olemme osa asiakkaidemme matkoja menestykseen.